Egen upplevelse.

Goder afton!

Jag såg Calle Schulman på TV som sa att han inte kunde skriva mer än ett seriöst inlägg per vecka för att annars ville folk inte läsa han blogg. Han menar att folk bara vill läsa "tokigheter" och annat "flamseri". Jag vill tro annorlunda. Har haft denna blogg i mindre än en vecka har haft över 1500 läsare. I beg to differ Mr Schulman!

En tanke jag vill dela. Årets julklapp är en upplevelse. Känns som all tunnelbane reklam har försökt att brand-om sin produkt så den är upplevelse. Årets julklapp - köp presentkort på vårt hotell, eller årets julklapp - köp en spa behandling till din kära. Men om det är just detta man ska ge, varför inte skapa en egen upplevelse. Jag vet att det kan vara sjukt mkt cliche, som när Joey i vänner alltid gav sina flickvänner en timma med "JOEY LOVE". Dock är jag seriös. Kanske ge bort en hemlagad middag. Du kan sätta datum och plats, kanske t.o.m. meny. Det tror jag kan bli fantastiskt uppskattat. Men krävs rätt paketering. Annars kan det bli fantastiskt tacky.

Annars kan man inte annat än njuta av en lördag kväll som denna.



Blev tvungen att lägga upp Boris igen. Han gör verkligen världens bästa scrambled egg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0